Nazorg in de bouw?

Omschrijving:

Nieuwe service die toelaat aan aannemers, algemeen aannemers, grotere onderaannemers, enz.. Om hun klantenservices, restwerven, externe werfvergaderingen uit te besteden. En zichzelf en hun medewerkers om te focussen op nieuwe werven of het binnenhalen van nieuwe opdrachten.

Klantenservice Nazorg:

Opvangen en eventueel oplossen van klachtenmeldingen van klanten met afgewerkte werven, binnen of buiten de 10jarige garantie periode

Uitvoering:

  • Luisteren
  • Detecteren
  • Mogelijke oplossing aandragen
  • Verslag uitbrengen
  • Begeleiden uitvoeren oplossing
  • opvolging

Opvolgen van restwerven:

Opvolgen van restwerven, beperkte opdrachten die de opdrachtgever toe laten werfleiders op nieuwe werven te laten beginnen en de afwerking over te laten aan externe opvolging. Bv, uitvoeren van puntjes uit de voorlopige oplevering en het bijwonen van werfvergaderingen.

Uitvoering:

  • Luisteren
  • Oplijsten uit te voeren punten
  • Contact met de uitvoerders
  • Coördinatie
  • Verslag uitbrengen
  • Opvolging uitvoering
  • Bijwonen werfvergaderingen

In opdracht volgen van werfvergaderingen:

Bijwonen van werfvergaderingen waarop de aanwezigheid van de (hoofd)aannemer noodzakelijk is maar geen echte (of beperkte) uitvoerende opdrachten meer krijgt, wel eerder een coördinerende functie heeft.

Uitvoering:

  • Luisteren
  • Oplijsten uit te voeren punten
  • Contact met de uitvoerders
  • Coördinatie
  • Verslag uitbrengen
  • Opvolging uitvoering
  • Bijwonen werfvergaderingen
Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s